fredag 11 juli 2008

Ajdå

Jag är lite ledsen. Jag flyttade tillbaka till min uppväxtstad Kristianstad efter många år i Hässleholm. Har inga kompisar kvar i Kristianstad sedan jag bodde här sist. De flesta av mina vänner är "Hässleholmare" och jag tycker om dem allihopa. Det är mina paugar och töser och jag älskar mitt "gäng".

Avståndet mellan städerna är inte mer än tre mil. Ändå så försvinner den dagliga kontakten lite. Man springer inte på varandra på stan längre precis.

Nu har mina vänner varit på Liseberg, på en Winnerbäckkonsert, och sedan skall de tydligen till Irland också i september och jag känner mig bara lite...bortglömd.

I allt övrigt är det icke synd om mig alls. Välkomna till oss imorgon förresten.

1 kommentar:

Anonym sa...

du mannen vi kan åka till liseberg igen!! :) O winnerbäck var visst inte bra , så du missade inget ..../ Mr M