onsdag 5 december 2007

Its möcke nu

Jag skriver mycket mer sällan här nu som ni märker. Jag skyller på den kraftigt ökande julstressen, eller nåt. Nädå, jag är en seriös ung man så jag ägnar nästan all min tid åt studier, och allt annat, som t.ex. elarbeten åt vänner, får stå åt sidan, jag har lite dåligt samvete för det.

Idag firar jag och S tre månader, jag är alltså fortfarande i livet..:) Puss puss.

Just nu är världens bästa människa Windy. Tack vare Landskronas finest så ska jag åka och titta på Bruce Springsteen and the E Street Band på Ullevi i Göteborg den 4:e juli. Jänkarnas nationaldag. 60 000 pers i publiken!! Jag tror att det kan bli ganska bra faktiskt...och nu är jag inte alls avundsjuk längre på en viss Hoodie som skall se B i Globen snart...

Om (när) jag får mitt första barn så tror jag att vi ska döpa ungen till Jonas...

Nu vill jag bara att min förbannade huvudvärk skall försvinna, för jag orkar inte med den längre.

1 kommentar:

Red... sa...

Jaha ja, där ser man. The Boss på Ullevi är ju aldrig fel. Kommer att försöka fixa biljetter jag också men det verkar jobbigare denna gång....