söndag 17 augusti 2008

Tjat

Jag får höra att jag "aldrig skriver nått roligt på min blogg" av min sambo. Jag har inget speciellt att skriva om serru. Den här bloggen är inget kul längre, den känns bara som ett stort tvång. Jag har bara kvar den för er fans och för en eventuell nytändning längre fram.

Jag gillar mitt liv som det är. Har ingen speciell ny musik att rekommendera, finns inga bra filmer, ser inget på teve. Trivs i övrigt bra.

Premier League har börjat och det är ju kul. Snart börjar La Liga och det är också mycket trevligt. Fotboll, familj, vänner, katten och Miss S är min enda intressen i livet just nu.

Såg i och för sig Mamma Mia-filmen häromdagen och den var mycket bra ur ett musikalfilmsperspektiv. Stellan Skarsgård har ingen röst och Meryl Streep kan VERKLIGEN spela allt. Världens bästa nu levande filmaktris, tveklöst. Släng dig i väggen Nicole Kidman...och operera om dina läppar igen förresten, nu ser du bara ut som en anka!!

Ska läsa fler Jo Nesbö böcker, fick låna en och den var bra. Väntar efter en ny Pelecanos och i min nöd så omläser jag hans gamla och dom är det bästa som finns i den hårdkokta Raymond Chandler-kategorin.

Är det OS nu? Jaha, där ser man.

I övrigt så extraknäcker jag lite i väntan på att mina studier skall starta den 1 september. Annars lugnt. Min älskling verkar trivas och mår bra. Katten har ADHD.
Min avföring är fast men inte hård.

End of report.

Inga kommentarer: