söndag 27 december 2009

Halleda!

Det var längesedan jag skrev här, varför det undrar någon eller ingen? Well, det har inte varit tillräckligt intressant att göra det helt enkelt. Min sambo bloggar för fulla ip-adresser, ni får väl läsa där. Jag är lat av naturen och har icke haft ork. Inga andra ursäkter kommer att meddelas.

Nu när jag ändå är här kan jag berätta för er att julen precis har varit och att det nu nalkas nyår. Om detta är nyheter för er så bör Ni kontakta er minnesmottagning för ett besök.

Min älskade dotter är drygt fem månader, hon är ljuvlig och sötast och yada, yada, yada. Vidare, så har hon ett fruktansvärt humör, trots (tack vare?) sina unga år. Idag har varit en sådan dag då detta humör har varit ett klart störningsmoment i mitt liv, trots att jag egentligen inte gjort en enda (med e) vettig sak under denna dag. Det är söndag och därmed vilodag.

Jaha i detta nu så vaknar mitt lilla bajsmonster till dotter, jag får avbryta.....

Fan.

Annars tycker jag att ni skall lyssna på Vic Chesnutt som lämnade Athens i fredags för andra uppdrag. Prova med spottan först.

Inga kommentarer: