onsdag 21 november 2007

Flytta

Jag skall flytta igen. Jag och S ska flytta ihop i februari och därmed är det slut på frihetsdagarna. Nejdå, det skall bli jättekul och vi har hittat en jättefin marklägenhet i Kristianstad och jag vill verkligen detta.

Så jag ska bli Kristianstadbo igen. Det är en jättefin stad, enda problemet är att Kristianstadsborna alltid har lidit av ett enormt storstadskomplex. Kristianstadsbor är generellt så otroligt fiina i kanten och en aningens självuppblåsta. Jag menar naturligtvis mest de unga människorna. Så har det varit så länge jag kan minnas i varje fall. Kristianstadsbor tycker framförallt inte om Hässleholm. De tycker att Hässleholmare är "bönderna från landet", ungefär.

Ikväll blir Sverige klara för EM. Skulle vi förlora har vi ingenting att göra i EM heller. Vi blev totalt utspelade mot Spanien och herregud vad jag saknade Tobbe Linderoth. Men, vi klarar det här igen och säga vad man vill om Lasse L men hans facit är verkligen inte dåligt.

Inga kommentarer: