lördag 10 november 2007

Tebaks

Nä, Televerket hade inte skött underhållet på sina ledningar särskilt väl ute i R-Ved. Ett lokalt rykte sa att Televerket just nu håller på att byta namn och att företaget skall börsnoteras. Vem vill köpa aktier i den firman frågar jag mig?? Ja, jisses vilken galen värld...

Det var i vilket fall en underbar vecka som jag och min S hade, och alla djuren har överlevt. Olle-Tromma har inte synts till alls. Lantluften har gjort mig gott och pigg och egentligen vill jag inte alls återvända till civilisationen men allting har ju som bekant ett slut.

På tisdag klockan 11 så smäller det, hoppas den är fin och att vi vill ha den. Jag vill så gärna bo med dig.

Grattis C och T!!! Jätteskoj för er och för Ebbsen och jag tror att det blir en liten rödhårig sak....

Nu måste jag ringa min bror för nu var det jättelänge sen vi pratade...jag skriver mera trams senare

Inga kommentarer: