söndag 4 januari 2009

Söndag

Hej blogg!

Följande meningsutbyte infann sig tidigare idag. Vi ligger i sängen och myser. Jag surfar planlöst omkring, ni vet det där göttigaste av allt surfande, där man bara ligger och liksom kelar med nätet......typ.


Älskling (Ä): Jag vill använda datorn nu.

Jag (J): Nej, jag har min dator och du har väl en egen dator?

Ä: Men min funkar ju bara med sladd, den hittar ju inte det trådlösa nätverket.

J: Du får väl leta upp det då.

Ä: Jag vet inte hur man gör.

J: Lär dig då!!!

Ä: Men jag har ju dig till sånt.

J: Men jag kommer ju inte finnas för alltid.

Ä: Vad menar du? Du är min för alltid.

J: Ja, jo men tänk om jag dör helt plötsligt bara sådär...

Ä: .....DÅ FÅR JAG VÄL HITTA NÅN ANNAN SOM HITTAR MITT TRÅDLÖSA NÄTVERK!!!!!!!!


Denna kvinna är alltså snart mamma till mitt barn.

Inga kommentarer: