lördag 28 april 2007

Table of content

Jag kommer att skriva om saker jag gillar och inte gillar samt personliga saker som är totalt ointressanta för andra läsare.

Jag uppskattar bland mycket annat: MFF, Eldkvarn, George P, Seinfeld, Skog, R.EM., P1, M&F, Sigge, The Wire, The Band, Linda, Josh Rouse, Ivar Lo, Philip S Hoffman, Dustin Hoffman, Isabella Hoffman, alla som heter Hoffman, Snooker, Marisa Tomei, insulin, SjöwallWahlöö, en riktigt bra blyertspenna, 8 timmars kvalitetssömn, Uppdrag:Mord, Sydsvenskans nätupplaga, en väl kyld oöppnad snusdosa, Pixies, Pogues, Prince, Peps, The Rams, Giraffer, En mazarin till kaffet, The Clash samt pappersnäsdukar.

Det finns säkert mer men jag kommer inte på nåt just nu.

Uppskattar inte alls: Rätt mycket, men jag ska vara snäll idag det är ju trots allt lördag.
Kanske Björn Ranelid. Han är slemmig & skriver så totalt ointressanta böcker. Han har sprungit 100 meter på 10.71 enligt honom själv. Spring snälla Björn, spring!

Inga kommentarer: