tisdag 3 juli 2007

Lite osammanhängande tankar

Å vad det är trist för dom som har semester just nu. Vilket uselt väder. Regn, regn, regn. Ont i bröstkorgen har jag fortfarande efter den där elstöten som var för snart två veckor sedan. Tänk om det har blivit något allvarligt fel.
Jag får min nya laptop senast torsdag. Som jag har väntat. Tack för det.
Vad skönt med semester om två veckor, men fan att jag inte har någon semesterlön. Fattig som en kyrkråtta är jag redan nu.
Mitt tevetittande har nått den absoluta bottennoteringen. Inte så konstigt, det är ju sommar och därför endast repriser och allsång på Skansen. Dessutom ingen fotboll alls. Förutom allsvenskan, men den ser jag live eller lyssnar på radio. Eller streamar via nätet i nödfall. Vi vann igår. Jag tycker ändå att Sören borde gå men sådant pysslar vi inte med i Malmö enligt Buffalo Bengt.
Jag har inte så många tevekanaler längre men jag saknar inga direkt heller. Vem vill glo på teve när det är sommar och man kan vara ute i regnet?. Hoppas det inte regnar på konserten på fredag åtminstone. Jag är fortfarande lite kär i Annika Norlin. Kanske gillar hon mig oxo...

Inga kommentarer: