onsdag 17 oktober 2007

En gång för tio år sedan

var Kent Sveriges bästa band. Då försökte dom även köra lite engelska varianter.


Det heter Farstorps GIF och ingenting annat...en lillfingernagel är nu ryckt som straff för denna fadäs.

Jag har vunnit en tävling som Windy anordnade. Jag är bäst!

Egentligen borde jag inte skriva följande eftersom jag är alltför rutinerad för att orka bli upprörd....men vad arbetar alla unga män som kör fina bilar (framförallt BMW), leker racertävlingar med dessa bilar på kvällar och nätter, och sedan sitter och fikar på stadens caféer på dagarna??? Oerhört bra arbetstider verkar dom ha i alla fall.

Ikväll blir Sverige helt och hållet klara för EM och det är bra jobbat igen av Lagerbäck och hans grabbar.

2 kommentarer:

Red... sa...

Jag vet inte när eller var du gjorde en fadäs gällande FGoIF. Men faktum är att föreningen heter Farstorp(Utan s) GoIF, som givetvis står för Farstorp Gymnastik och Idrottsförening. Men om du gjort en fadäs så förtjänar du att få en nagel utryckt...;)

Malin sa...

Det är bara gratulera till segern i mr Windys tävling. Känns lite jobbigt att bli slagen av lillbrorsan måste jag erkänna men jag kan nog leva med det tror jag. :)