söndag 9 september 2007

Här kommer det fantastiska inlägget...eh..eller ni får vänta lite till!

Jag har egentligen inget att skriva om, tyvärr. Mycket pga att mina tankar är på helt andra håll. Hela världen har alltid tackat mig för att jag har besparat samtliga kvinnliga varelser mina närmanden men nu finns det möjligen en stackars tjej i Kristianstad som inte alls har förstått..."Förhållande-kungen" The Bunk som inte har haft ett förhållande på typ fem år(och därför är en aning ringrostig,
"I have what we in Sweden call ringrost" sa en kompis till mig en gång)har äntligen öppnat sitt hjärta för denna stackars arma kvinna. Vi får väl se hur det utvecklar sig. Undertecknad har ju varit mycket förtjust i varelsen ganska länge men givetvis inte alls vågat språka ut. Jag brukar inte ha problem med att språka ut, låt oss vara överens om det.

Anledningar till mitt utspråkningsproblem: Jag har glömt bort antalet gånger i mitt liv som jag har haft förhoppningar, för att sedan blivit hjärtekrossad av en JÄTTESTOR kärleksdödarbulldozer. Hjärtat utsliten, utbankat, tillplattat, paketerat, skickat till depptown...

Vi får väl se hur det går denna gången men jag gillar verkligen denna tösastackarn och jag har fått för mig att hon gillar mig oxo. Och eftersom det är onaturligt att någon gör det så blir jag givetvis nervös. Men väldigt glad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kärleken är inte blind bara lite närsynt...
Är ju inte rätt röv att ge råd, men slappna av och ta det som det kommer. Var bara dig själv.
Skulle det klicka, vilket jag inte ser någon anledning till att det inte skulle göra, så vill jag bara var en av många som önskar dig/er all lycka.
MVH T

Per sa...

Du är inte en röv, bara en god kompis och framförallt, en bra kamrat.