söndag 16 september 2007

Vänner

Jag har fantastiska vänner. Vi är ett järngäng, ibland tillkommer det någon, ibland är någon borta, men vi är en stomme av vänner som träffas och trivs tillsammans. Oftast hemma hos någon för att dricka vin eller öl, äta något gott, eller bara umgås i största allmänhet. Vi gillar varandra och bryr oss. Vi hjälper varann med vad som helst. När någon flyttar, behöver hjälp med datorn, köra någon till något, eller dela en tvättid.

Min poäng är att jag tycker jag har världens bästa kompisar....Inga namn nämnda, för ni vet ju vilka ni är. Utan er hade livet varit fan så mycket tråkigare och svårare. Punkt.

Vad är egentligen grejen med en hårt arbetande, hästintresserad undersköterska från Röetved?
Jo, det är kanske just detta som är det som man mest av allt önskar sig att man vill ha i sitt liv.
Jag vet att jag vill ha det så i alla fall....

S, jag tycker du är en fantastisk trevlig, rolig, söt och go tjej på alla sätt och vis och jag är svårt förtjust i dej.....PUSS!!!

Over and out

4 kommentarer:

Red... sa...

Fint inlägg och vad gäller det där med vänner så kunde jag inte sagt det bättre själv. Det där andra tycker jag mest är kul för "Bunken"...;) Men ärligt talat, Röetved...??! ;)

Per sa...

Mm, antar att du inte har hört klassikerna "Röetved on my mind", "Streets of Röetved", "I want to go back home to Röetved" och andra höjdare...

Anonym sa...

Som en i järngänget får man bare tacke och intämme.. Vi är ett gött gäng, inte minst Bunken..
Glad för din skull.
Men som vår käre vän Red säger Röetved!!
MVH T

Anonym sa...

håller helt o hållet med dig, bra sagt! :)