söndag 9 september 2007

inlägg

Ja det kan tänkas att det möjligen finns någon där ute i cyberspejs som kanske eventuellt tycker sig ha märkt en något minskad inläggsfrekvens på sistone. Förklaringen till detta eventuella skeende är enkel: The Bunk har mycket att pyssla med för tillfället. Det är ditten och det är datten och kikar jag framåt på schemat inför de kommande veckorna så ser det också väldans arbetssamt ut. Ni får hålla ut och trösta er med att kvantitet inte alltid är det bästa, det är kvalité man vill ha. Jag garanterar att det kommer att komma mycket innehållsrika och smaskiga inlägg även framöver om än i en något lugnare takt. Det har rentutav kanske varit en för hög takt hittills? Vad vet jag?
Den sista frågan gäller även generellt. Vad vet jag? Jag vet att mjölken är vit och att U=I*R, eller att Hanseric Jonsgården är Tomelilla kommuns informationsansvarige. Se där, några saker som jag vet. Ett vetande finns alltså även hos mig.

Denna underbara septembersöndag kommer det komma ett späckat inlägg om någonting. Det lovar jag er läsare. Detta inlägg som ni läser nu är bara ett försök till en förklaring men ni kan även se det som en så kallad "teaser" inför söndagens mastodontinlägg. Slut på meddelandet. Frågor?

Inga kommentarer: